va med isah o jennifer i dag <3

shululu i dag var  jag i skolan som vanligt =).
haha men sista lektionen skulle vi vara tysta ett tag men jag o jenneifer
började as garva haha så vi var nära på att åka ut =).
men aja sen efter skolan så var jag o jennifer med isah fast
vi var kvar vid skolan ett tag, o jag vart nerknuffad i snön *stavning?*
 av austin
haha hatar han !..
men aja sen gick vi hem till isa o träffade hennes stoora hund haha
fett gölig <3
men sen gick vi till ÖoB och köpte godis eller dom gjorde det för
jag glömde mina pengar hemma =)
men a sen gick vi till eliganten o kollade på mobiler o kamrer , haha
och så pörvade vi en massagestol *stavning??* haha .
m o så a sen gick vi till a rusta o massa mer afärer xD .
men a sen giick vi typ till nån liten backe haha jag typ ramla
 hela tiden
som jag har uggs dom e as hala !.
o sen åkte jag o jennifer hem o jag satte mig vid datan <3.
men sorry har inte laddat upp bilderna men komme
r kanske i morgon <3
hejj då /denise heh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0