haha<3

hellu där !<3
haha i dag åkte alla 6-7:er till kvisthamrabaken för att
åka skidor eller dom som ville fick åka pulka xD
haha men a jag hade inte tänkt att jag skulle åka nått.
fast linda lurade på mig att åka skidor haha jag kan säga att det gick
inte så bra xD .
haha först när jag skulle åka lyften så när jag skulle av den så fastnade den
typ a vid bena så ja jag åkte lite för långt *läskiit !*
sen så typ kom jag av den o då kom jag inte upp så a en lärare fick
hjälpa mig haha. sen så när jag var uppe så skulle jag åka haha
jao det gick lite för fort så jag kunnde inte stoppa farten så jag åkte
halva backen ner sen så ramlade jag =)
så då kom två lärare och tog upp mig igen å då åkte
jag lite åt sidan o där var jennifer också o hon kom typ inte ner
så jag satte mig på rumpan o å åkte ner haha det
gick foooort jag lovar hahahahah !<3
okej bilden e as ful !<3 men den får duga !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0