hehe <3

hallå där !<3
hehe , men a i dag så fick jag sovmorgon för alla 6:or skulle åka
till ett museum kommer inte i håg vad det heter *som vanligt* .
men a så vi åkte kl 5 över 9 typ :D
heh a på bussen satt jag brevid linda :D
o ja på vägen dit så lysnade jag bara på musik typ så det var inte så kul dåh.
hehe men a sen när vi var framme så hade vi en som visade oss massa mumier
o sånt asså från egypten för vi jobbar om det i skolan =).
heh a det var rätt kul o se <3.
men sen typ när han hade visat klart så gick vi till burger king o åt,
å det var inte så gått haha jag tycker mer om donken !.
så a sen åkte vi tunnelbana till bussen heh så åkte vi hem .
det var rätt så kul på bussen haha satt typ o as garva åt allt <3
haha a men sen typ när det var 5 min kvar så vart jag as trött typ så jag somna
nästan hehe emma H trodde jag sov fast det gjorde jag inte xD ..
hehe men a sen när vi var framme vid busstationen så väntade jag med
sanna för hennse buss gick halv 4 hem o vi kom till busstationen vid 3 .
så a sen gick jag hem o så <33
sorry för ingen bild <3
// kramar denise <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0