måndag ! ;)

shululu !<33
I dag har jag varit i skolan som vanligt .
så första lektionen hadde vi so (Historia) o det var tråkiiit !.
men a sen skulle vi ha matte men det var typ nån friends sak så man
fick gå runt en tippsrunda o massa annat om man ville =)
fast jag o sanna gjorde ingenting hehe =).
o jennifer,emma R,nanazi var på fotboll i dag så a jag var lite med
sanna <3
men a sen efter det hade vi lite matte heh .
och sen hade vi spanska hehe vi var bara 4 st däre alla andra
var på fotboll , så jao vi gjorde typ 2 papper o sen pratade vi bara xD.
men sen hade vi so i gen med 6-7 C heh a o då fick vi se på en film =).
o ja sen slutade vi <3
men a häre e min outfit i dag <3


koffta från ginatricot
linne från veromoda
jeans-leggings kaphal
=) // kram från denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0