skridskor i dag :D<3

hejj <3
i dag så hade vi spanska (språk) första lektionen :D.
o sen hade vi slöjd .
men sen hade vi mat o vi åt tackos (gott) .
sen åkte vi å åkte skridskor hehe det var rätt så kul.
jao först vi fick vi fritt sen fick göra en namn lek , asså
alla stog i en ring sen skulle man åka in i ringen o
''hej jag heter denise o jag tycker om att dansa'' Texempel.
o a sen skulle man typ dansa eller (A) svårt o förklara xD.
men a sen när vi slutade så gick jag hem till jennifer o vi
gjorde väl inte så jätte mkt vi satt mest o pratade o hade lite sköjjit :D.
men sen åkte jag hem lte senare o satte mig datan typ o sen har jag inte gjort så
mkt mer i dag.
Men här kommer nåra bilder från i dag :D ..
här e sööta jennifer <3

heh a här e en ful bild på mig :D

här e söta sofie :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

NE VAD FUL BILD PÅ MIG!<3

2010-02-28 @ 16:47:02
URL: http://pousettesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0