kaos =)<3

shulul=)<3
jao i dag så var jennifer sjuk igen =( så jag var med emma R rätt så mkt i dag
heh så när vi hade ätit så skulle vi till barakerna fast precis innan
så ramla jag som vanligt =) haha .
men aja sen ellerfall när vi slutade så gick vi till bussen o skulle åka till
busstationen men det gick inte så bra heh..
för när vi kom så stog et en buss där o den hade fasnat -.-
så vi tänkte vänta på nästa men alla gick av typ o tog den bussen som var bakom oss
så vi gick på den endå .
så den andra bussen bakom oss backade upp igen och sen stog den kvar där ?
så våran buss började backa sen efter ett tag o då åkte vi in i en snövall
hah *lyckat* ..
så sen stog vi o väntade i bussen typ en halvtimme.
sen flyttade andra bussen på sig så vi åkte i väg !
så vi kom på bussen vid 2 och den åkte i väg kl kvart i 3 :P
men aja så vi trodde det var över med det var det inte haha
så när vi kommer en liten bit fram då e det 2 bussar som ska också fram .
så alla satt typ fast +att det var typ 4 bilar som väntade på att få komma förbi.
men aja så v stog där ett tag kanske 10/15 min sen började vi åka till
busstationen o det gick bra haha..
så vi gick till afären sen o köpte godis heh =)
sen åkte emmaH,johanna,linda,nanzi hem med en annan buss
o det gik bra som tur <3
nu ska jag nog chatta lite
/hejj då ,denise <333
Vet gamal bild ..men den får duga ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0