hellu xD

hej nu har jag inte skrivit på ett tag men (A) jag pallar inte .
men a i dag har jag varit i skolan o a första lektionen hade vi musik.
heh vi fick typ spela gitarr o piano o a massa annat :D.
sen hade vi svenska, o då skulle vi egentligen ha läst men a vi fick
 städa typ
hah a vi fick torka alla bort o sudda väggar där alla har ritat -.-
det var tråkit som vi torkade alla skåp o sen kom alla killar med ett
 sudd så det blir fläckar så a man fick tårka mer..
men a sen hade vi no i 2 timmar det var inte så kul heh alla typ
 jobbade o jag o jennifer
stog o snacka hela tiden :D.
men a sen hade vi profil (Dans) heh det var rätt så kul men a jag satte
mig lite då o då
som jag fick svårt o andas vet ej varför då .
men a sen efter skolan åkte jag till busstationen som vanligt o sen
tog jag en buss som alla tar o a sen åkte jag hem :D
men a här kommer en bild på mig <3



Kommentarer
Postat av: Natalie Olsson

Fin bild!! ^^<3

2010-02-27 @ 20:28:25
Postat av: emma raatikainen

...

Frågestund på bloggen , fråga vad som helst. jag LOVAR att svara på din fråga inom en månad.

ha en bra dag :D

2010-02-28 @ 18:25:02
URL: http://emmaraatikainens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0