heh =)

hellu !<3
i dag har man varit i skolan som vanligt o det var rätt så kul =)..
heh näst sista lektionen hade vi matte med 6-7 B (tjejerna) som killarna var
och åkte skridskor .
men a sen sista lektionen hade vi gymmpa med alla 6-7:er (A,B,C)
hah vi spelade fottboll som jag hatar men a första matchen *stavning??* var tråkig
alla stog bara still uton nåra hah a jag stog också bara still xD ..
men sen nästa match så var det lite roligare ellerfall som alla sprang lite mer =).
me a sen slutade vi skolan lite tidigare heh men a så jag gick hem o gjorde en läxa man
skulle typ intedjuva sin mamma eller pappa om uppväxten eller om yrke , o jag
tog uppväxten om mamma <3
men aja haha bjuder på bilderna !xD




//kraaaM Denise <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0